یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهار‌شنبه 13 بهمن 1400/ شماره 458
کاهش 6 هزار تُنی معاملات، کاهش نیما شدت گرفت، دلار آزاد به میانه کانال 27 هزار تومان رسید، امروز بازار کاهشی بود، عقب نشینی نفت به 89 دلار، بورس تهران درجا زد،

کاهش 6 هزار تُنی معاملات
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته دوم بهمن ماه در حالی بسته که معاملات 6 هزار و 686 تن و عرضه ها 2 هزار و 409 تن نسبت به هفته قبل، کاهش یافت. در حالی که طبق سنت هر ساله، با نزدیک شدن به پایان سال، تولید افزایش می یابد و حجم معاملات بیشتر از ماه های پاییز می شود اما کم شدن عرضه ها و نزولی شدن قیمت دلار نیمایی، مانع از رشد معاملات محصولات پلیمری شده است. گزارش کامل تحلیل بازار این هفته را فردا در سایت ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

کاهش نیما شدت گرفت
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز به کانال 24 هزار 300 تومان عقب نشینی کرد. دلار نیمایی امروز 24,325 تومان بود و میزان کاهش آن نسبت به یکشنبه، به 157 تومان رسید. نکته مهم دلار نیمایی امروز، میانگین روزانه است که به 23 هزار و 900 تومان عقب نشینی کرد و کاهش بیشتر میانگین هفتگی در روزهای پیش رو را، قوت می بخشد.

دلار آزاد به میانه کانال 27 هزار تومان رسید
دلار صرافی امروز 95 تومان افزایش داشت و به 25 هزار و 115 تومان رسید. دلار آزاد اما کاهشی بود و حتی تا 27 هزار و 500 تومان هم عقب نشینی کرد، ولی با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار، دست از کاهش کشید و تا ساعت 15 به 27 هزار و 570 رسید که 180 تومان پایین تر از آخرین نرخ روز گذشته دلار آزاد است.

امروز بازار کاهشی بود
چه قیمت پ پ ها چه قیمت کالاهای پر مصرف نایلون و نایلکس امروز کاهشی بود. سنگین فیلم تا 200 تومان، سبک فیلم تا 400 تومان، تزریقی ها تا 600 تومان، سبک های خطی بین 200 تا 600 تومان، پ پ های نساجی 200 تا 500 تومان و پ پ های شیمیایی 200 تا 400 تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشتند. پی وی سی ها هم 100 تا 200 تومان کاهش پیدا کردند و پت ها، بدون تغییر ماندند.

عقب نشینی نفت به 89 دلار
برنت که معاملات سه‌شنبه را با عقب نشینی به 89 دلار به پایان رسانده بود امروز را هم در همین بازه قیمتی آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 89 دلار و 31 سنت.

بورس تهران درجا زد
شاخص کل بازار سرمایه، امروز با ریزش ۲۵ واحدی در پایان معاملات به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟